keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Tasapaksua

  Elämäni on viime aikoina ollut melko tasapaksua. Mitään mainittavaa ei ole tapahtunut. Uudessa saunassa saunotaan ja kaivinkone kaivaa lämpökeskuksen pohjaa. Miehellä on puuhaa. Minullakin olisi, mutta laiskuus vaivaa. Sain toki luettua yhden kirjan. Edistystä sekin. Pitkän aikaa olen hakenut kirjastosta kasan kirjoja ja vienyt ne parin viikon kuluttua lukemattomina takaisin. Lehtiä luen mielelläni. Siivoojat olivat vieneet mukanaan ostamani lukemiston. Harmittaa. En ollut saanut tavattua sitä loppuun vielä. Olivat siistijät vissiin kyllästyneet meillä joka paikassa ajelehtiviin lehtikasoihin. No,siinä menivät pesien sytyttämiseen tarkoitetut sanomalehdetkin. Enää ei tule meille Kalevaa, Maaseutusta tai Hesaria. Pelkän paikallislehden varassa eivät pesät syty. Onneksi esikoiselle tulee Kaleva, sieltä  saa kaivattua paperia.
  Onneksi on nuo pienet. Heistä vanhimman kanssa kaipaamme lemmenlomalle. HopLopissa olisi kiva kesällä käydä. Mutta siihen tarvittaan jotain kahisevaa ja kilisevää ja sitä minulta uupuu aina. Toivoa sopii, että valitukseni keskimmäisen pikkuisen vammaisrahasta menee läpi ja saan takautuvana Kelalta jokusen satasen. Ne laitan lomarahastoon ja vien pahnan pohjimmaiset kesällä jonnekin hauskaa pitämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti