sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Odotusta

  Huomenna pääsen lentokoneeseen, tilulilulei... Odotukset ovat suuret, kassikin (tyttäreltä lainattu) pakattu. Herätys yöllä kello 2.30, noutaja tulee 3.15. Ilma näyttäisi olevan ok, ainakin täällä. Ainoastaan rahatilanne ketuttaa, talous on huonossa jamassa. Inhottavaa kerjätä (turhaan) käteistä puolisolta, mutta kun ei aina haluaisi olla pa:na reissussa.
  Väsyttää. Mies herätti ennen seitsemää, vaikka olisi nukuttanut. Itse laittoi sitten uudelleen unille kahdeksan maissa. Minähän en uudelleen unta enää saanut. Ilkeyttä tuokin. Pitäisi yrittää torkahtaa nyt illalla, mutta se voi olla vaikeaa. Yöunillehan en aikaisemmin pääse, siitä pitää tämä sirkus huolen.
  Mutta matkatunnelmat ovat korkealla, kaikesta huolimatta. Ihanaa päästä tästä remontista pariksi päiväksi eroon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti