Vaalenneet aamut ovat tehneet tehtävänsä. Pikkupojat heräävät ennen seitsemää ja äiti on saatava menoon mukaan. Äiti kyllä osaisi nukkua, vaikka onkin valoisaa. Lastenohjelmien alkuun on vielä toista tuntia. Blääh. Eikö edes aurinko paista, taivaalta tulee jotakin märkää ja minulla pyykit ulkona. Onneksi tämä tietää lumen sulamista.
Haluan tiet suliksi ja päästä pyöräilemään pikkutytön kanssa. Alakoululaiset pääsevät sitten pyörällä kouluun, harrastamaan ja kavereille. Voi kunnon kevät, tule jo!
Siivousinto on alamaissa, vaikka siivottavaa ei edes ole paljoa. Vain keittiö ja eteinen. Juuri ne huoneet, jotka kaipaavat eniten raivausta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti