perjantai 16. maaliskuuta 2012

Viikonloppu

  Eipä taas voinut viikonloppu rasittavammin alkaa. Eilen olin reipas ja siivosin osan talosta, mutta loppu jäi huomiseen, vaikka muuta suunnittelin. Mutta Pyryn aamullinen hammaslääkärireissu rauhoittavine lääkkeineen, puudutukisineen ja oksenteluineen sai minut laiskistumaan. Yritin nukuttaa poikaa kauan aikaa siinä onnistumatta, mutta ilta meni silti ihan ok.
  Jotain hauskaa kuitenkin tapahtui: jääkaapistamme irtosi ovi. Olihan se kenkkuillut jo jonkin aikaa, mutta en olisi uskonut sen irtoavan. Aamulla pääsemme jääkaappikauppaan. Jossakin välissä on siivottava loppuun ja kokeiltava ihkauutta broilerikeiton reseptiä. saas nähdä, mitä perhe tykkää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti